donderdag 21 februari 2013

klachtenbrief Nederlands opdracht 6

Anouk Schouten
Fazantstraat 15
4223 MH Hoornaar

M. Woudstra
Oude Gracht 31
2011 GL Haarlem

Gorinchem, 21 februari  2013

Betreft: verzoek teruggave geld

Geachte meneer Woudstra,

In oktober jl. heb ik in uw winkel schaatsen, in de door mij gewenste maat, van  100 euro besteld. In november jl. bleek dat uw personeel deze schaatsen vergeten zijn te bestellen. Uw verkoper weigerde deze duurdere schaatsen (125 euro) met korting aan mij te verkopen, ook al was het een fout van de winkel. 

Bij mijn eerste schaatstraining trok ik de veterbevestiging kapot.  Ik ben hiermee naar de winkel teruggegaan en wilde de schaatsen teruggeven en mijn geld terug krijgen. Uw verkoper weigerde dit en bood aan de schaatsen op hun kosten te laten repareren. Ook bood hij mij een tegoedbon aan, die ik binnen twee maanden in uw winkel moet besteden.

Ik ben erg teleurgesteld in de service van uw winkel. Wilt u, uw besluit om geen geld terug te geven, nog een keer in overweging nemen. Ik hoor graag zo spoedig mogelijk van u, zodat ik weet waar ik aan toe ben.

Met vriendelijke groet,

Anouk Schouten
06-83150954

1 opmerking:

  1. - Eerst bedrijfsnaam en daaronder"
    T.a.v. de heer....
    - De inleiding is niet duidelijk. Je vergeet te melden dat je dus een ander type schaatsten moest kopen.
    - Verder is de brief duidelijk.
    - personeel is ipv personeel zijn

    BeantwoordenVerwijderen